• تهيه و به روز نگاه داشتن ،شناسنامه تجهيزات رايانه اي ، تجهيزات شبكه و تجهيزات مركز تلفن و شناسنامه نرم افزارهاي موجود ،به منظور ساماندهي اطلاعات تجهيزات موجوددر واحدها
  • ارسال گزارش فعاليت هاي انجام شده ( سخت افزار ،نرم افزار ،شبكه ومخابرات )   در قالب فرم هاي تدوين شده و دستورالعمل هاي مديريت ( قالب فرم ها در سايت مديریت و سايت سخت افزار ( شبكه رابطين ) موجود مي باشد )، بصورت فصلی ( حداكثر تا 20 روز اول فصل بعد ) و سالانه ( تا پايان فروردين ماه سال جديد ) به مديريت فناوري اطلاعات وارتباطات
  •  انجام مراحل كارشناسي فني خريد و تاييد فاكتورهاي خريد در محدوده سقف مجاز در بخشنامه هاي ارسال شده از طرف مديريت خدمات پشتيباني دانشگاه ( معاملات كوچك ) و خريد طبق ليست تجهيزات مجاز كه در سايت سخت افزار موجود مي باشد .
  •  حضور مستمر در جلسات هماهنگي و بازآموزي هاي برگزار شده توسط مديريت و در مواقعي كه حضور ممكن نيست ،كسب اجازه از مديريت
  •  اعلام نيازهاي آموزشي به مديريت و ارتقا سطح علمي و عملي با گرفتن آموزشهاي لازم و...
  •  بازديد از سايتهاي خبري   ICT  جهت به روز نگهداشتن اطلاعات فني و اطلاع از تكنولوژيهاي جديد جهاني

 

وظايف در حوزه سخت افزار  

 نظارت بر روند خريد تجهيزات رايانه اي

  • دريافت يا تكميل فرم درخواست خريد تجهيزات رايانه اي
  • بررسي كارشناسي علت نياز خريد تجهيزات رايانه اي و تاييد ، يا عدم تاييد نياز
  • تهيه ليست تجهيزات مناسب با نياز(در صورت تاييد نياز) طبق مشخصات ارائه شده از سوي مديريت فناوري اطلاعات وارتباطات
  • تاييد فاكتورها از نظر فني و مطابقت با ليست تجهيزات و بررسي قيمت و اعلام نظر احتمالي در زمينه قيمت ها

 

فرآيند تعميرات :

  •  نصب سيستم عامل هاونرم افزارهاي جانبي ،آنتي ويروس و... بر روي رايانه هاي موجود در واحد
  • تشخيص عيوب سخت افزاري سيستم ها و رفع عيب تجهيزات در حد آموزش هاي داده شده
  • نظارت بر فرآيند ارسال تجهيزاتي كه نياز به تعمير دارند ( مانند : چاپگر ) به شركت هاي خصوصي وكنترل كيفيت تعمير تجهيزات

 

 وظايف در حوزه شبكه   

  • نگهداري صحيح از كليه تجهيزات شبكه اعم از Active و Passive   بر اساس استاندارد هاي فن آوري اطلاعات و ارتباطات
  • تهيه مستندات جامع شبكه بر اساس استاندارد مديريت فناوري اطلاعات و ارتباطات    
  • آگاهي كامل از كاربرد و نحوه عملكرد Server
  • آگاهي كامل از نحوه ارتباط مركز تا ساختمان مركزي و دسترسي به شبكه اينترانت و اينترنت
  •  آگاهي كامل از نحوه عيب يابي دروني شبكه و برخورد با مشكلات احتمالي
  •  حفظ ، نگهداري ، پشتيباني و عيب يابي از نقطه ابتدايي تا انتهايي شبكه موجود
  •  عيب يابي و رفع مشكل شبكه‌ا ي كليه سيستمهاي كامپيوتري موجود در مركز مربوطه( IP وكارت شبكه و... )
  •  آشنايي با سيستم عامل لينوكس و مفاهيم اوليه شبكه  Network + ( اختصاصي كارشناسان )

  

وظايف در حوزه نرم افزار  

  • پيگيري و ارائه راهكارهاي مناسب جهت رفع مشكلات نرم افزاري و بهبود سيستم
  • مشاوره به واحد مربوطه جهت مكانيزه كردن فرايند ها
  •  هماهنگي با مديريت فناوري اطلاعات در خصوص عقد قراردادهاي پشتيباني نرم افزارها
  •  آشنايي فني با نرم افزار ها و سخت افزارهاي مربوطه ( مانند حضور وغياب و دستگاه تايمكس ... )
  •  نظارت و پيگيري روند تهيه فايل پشتيبان ( Backup data ) از نرم افزار ها بصورت دوره اي و آرشيو آنها
  •  مطلع بودن از هر گونه تغيير و تحول نرم افزاري

 

 

وظايف در حوزه وب سايت

  • آشنايي با نرم افزار  ICARUS و آدرس هاي وب سايت واحد
  • بررسي وب سايت هاي واحدهاي مختلف واعلام نظرات به مديريت فناوري اطلاعات جهت بهتر شدن كيفيت تمامي وب سايت هاي زير مجموعه
  • آشنايي با استاندارد هاي تهيه وب سايت ( از طريق بازديد از سايتهاي متفاوت )
  • به روز نگه داشتن مطالب وب سايت ( اخبار و اطلاعيه و ... )
  • نظارت مستقيم بر روي وب سايت واحد خود ،انتقال مشكلات وپيگيري آنها

عضویت در خبرنامه

جهت عضویت رایگان در خبرنامه پست الکترونیک خود را در کادر زیر وارد نمایید.

در یک نگاه

ارتباط با سازمان

آذربایجان شرقی ـ تبریز

نرسیده به چهارراه ابوریحان

جنب آموزش و پرورش ناحیه 3

تلفن: 04114797400

پست الکترونیک: info@hamyaritabriz.ir

وب سایت: www.hamyaritabriz.ir

JoomShaper